aku belbagai gaya

aku belbagai gaya

bila dengan saya...

saya seorang yang mudah tersentuh...tetapi saya akn cuba prbaiki dri sya... dats no problem

one more!

saya suka bidang psikologi..
klu da apa2x nak luah...silakn. sy akn cuba jd teman anda yg baik..:)

welcome to my blog... evrything we can share,,to be frenz

jika ada apa2x yang blom ok kt blog ni tlong bgtau erk...
bru buat hehehe....
jumpe next time.

Wednesday 18 May 2011

Kebanggaan Awek TerhadaP Pakwenya..!! Jom Kongsi..

Hehehehehe.....rasa nak trgelak pulak. hehe. Oklah Boleh sy mula??..
erm..cm ni..Klu korang ni peminat Ujangkan..Mesti korang selalu baca.. Kita kongsi sama-sama erk? hehe

  • walaupun pekerjaan pakwe hanya seorang despacth tapi dia mampu membeli kereta dan rumah sendri. (maksudnya x mnyusahkan mak bapak la..hahaha.)
  • tau aweknya tidak pandai memasak dan tak sedap tetapi pakwe langsung x pernah pun komplen msakan nya. (sporting hahaha)
  • setiap pagi, tegahari, petang dan malam dia akan call ucap good mrning, dah lunch ker, dah minum petang dan say good night sebelum tdo. (wau romantiknya...hehehe)
  • walaupun awek demam sikit-sikit tetapi pakwe risau lebih-lebih. dia beli ubat mcm-mcm ubt bagi lekas sembuh ( hurm..baiknya..)
  • ada awek malu-malu nak kenalkan awek pada kengkawannya tapi kalu pakwe yang selamba kenalkan dan dapat join ngan kengkawan itu mmg membanggakan bagi seorg awek.
  • walaupun awek banyak kali buat salah, dia tak pernah nak marah sebarangan atau ungkit hal tersebut.
  • terutamanya.... apabila pakwe nak beli barang, dia mesti nak ajak awek temankan dan cari sesama. buah fikiran dan pandangan awek yang iutamakan dahulu.  

No comments:

Post a Comment