aku belbagai gaya

aku belbagai gaya

bila dengan saya...

saya seorang yang mudah tersentuh...tetapi saya akn cuba prbaiki dri sya... dats no problem

one more!

saya suka bidang psikologi..
klu da apa2x nak luah...silakn. sy akn cuba jd teman anda yg baik..:)

welcome to my blog... evrything we can share,,to be frenz

jika ada apa2x yang blom ok kt blog ni tlong bgtau erk...
bru buat hehehe....
jumpe next time.

Thursday 9 June 2011

kdg2x Kburukan ada Kebaikannya..:)


Kdg2x Kta Mminta Pada Tuhan SekunTum Bunga Yg Indah, Tp Tuhan berikan Kaktus Brduri.
Kita Meminta Kupu2x DiberI Ulat.Kita SdiH, Kcwa Bahkan Marah.
Nmun Kmudian kaktus iTu Brbunga inDah skali..
Dan Ulat MnJadi Kupu yg Cantik.
ItulaH Jalan Tuhan, Indah inDah pd Wktunya.
Tuhan tidak memberi apa Yg Kita minta dan apa Yg kita Harapkan, tetapi tuhan memberi Apa yg kita Perlukan.
kdg2x kita sedih, kcwa, terluka dan brburuk sangka..tapi Jauh di atas segalanya,
Tuhan sdang merangka jalan yg trbaik dlm khidupan kita..agr kita bljar utk ikhlas..dan redha..
Tuhan Itu Maha Berkuasa..:)

No comments:

Post a Comment