aku belbagai gaya

aku belbagai gaya

bila dengan saya...

saya seorang yang mudah tersentuh...tetapi saya akn cuba prbaiki dri sya... dats no problem

one more!

saya suka bidang psikologi..
klu da apa2x nak luah...silakn. sy akn cuba jd teman anda yg baik..:)

welcome to my blog... evrything we can share,,to be frenz

jika ada apa2x yang blom ok kt blog ni tlong bgtau erk...
bru buat hehehe....
jumpe next time.

Monday 16 May 2011

WaRkaH BuaT SaHabaTKu yG TrcinTa..

jika suatu hari kamu menangis, hubungilah aku..
aku tidak berjanji yang aku dapat buatkan kamu ketawa..
tetapi aku akan menagis bersama kamu...

            jika suatu hari kamu ingin lari,..
           janganlah kamu khuatir menghubungi aku..
           aku tidak berjanji yang aku dapat memberhentikan langkahmu...
           tetapi aku akan lari bersama kamu..

jika suatu hari kamu tidak mahu mendengar  kata-kata sesiapa...
hubungilah aku, aku berjanji yang aku akan berada di sana untuk kamu..
dan aku tidak akan berkata spatah kata pun....

             tetapi....
             jika pada suatu hari kamu menghubungi aku.....,
             dan tiada apa-apa jawapan dan tindak balas dari ku...
             cepatlah datang kepadaku........
             kerana ketika aku sangat memerlukan mu...


    







   





writing by: jessica Dastand Joseph..                                                                     

2 comments: