aku belbagai gaya

aku belbagai gaya

bila dengan saya...

saya seorang yang mudah tersentuh...tetapi saya akn cuba prbaiki dri sya... dats no problem

one more!

saya suka bidang psikologi..
klu da apa2x nak luah...silakn. sy akn cuba jd teman anda yg baik..:)

welcome to my blog... evrything we can share,,to be frenz

jika ada apa2x yang blom ok kt blog ni tlong bgtau erk...
bru buat hehehe....
jumpe next time.

Monday 14 November 2011

Tidak Semua Kata2x Bisa Diluahkan.

Kata2x adalah satu pekara kadang2x boleh menampakkan sifat dalam dri kita.
Kata org "Kerna mulut badan binasa."
Apakah itu?? bukankah Itu satu kata2x??....
        sememangnya kita tahu, kdg2x kita trlupa dan lalai shingga kita trlafaz keluar.
        ia boleh menyingungkan perasaan org yang disekiling kita.
        jadi kawan....brati-hatilah dengan tingakah laku. berhatilah dengan kata-kata.
        maaf itu blum tau lagi akan kita terima selepas melukai hatinya.
menghargai insan yang berada di hadapan kita sepatutnya satu kewajibpan. benar kata org, di saat org yang kenali itu berada di tepi, kadang-kadang kita pernah terlupa untuk menghargainya.
tetapi apabila kita kehilangannya barulah kita akan terasa.baru lah kita tahu bagaimana bisanya kata-kata kita sehingga kita melukai hatinya.



        
        
     

No comments:

Post a Comment