aku belbagai gaya

aku belbagai gaya

bila dengan saya...

saya seorang yang mudah tersentuh...tetapi saya akn cuba prbaiki dri sya... dats no problem

one more!

saya suka bidang psikologi..
klu da apa2x nak luah...silakn. sy akn cuba jd teman anda yg baik..:)

welcome to my blog... evrything we can share,,to be frenz

jika ada apa2x yang blom ok kt blog ni tlong bgtau erk...
bru buat hehehe....
jumpe next time.

Thursday 17 March 2011

pengelanan tentang diri saya


Bnyak yg anda x tau tntg aku.
Aku merupakan seorg yg seriuse dalam smua tugas. Aku kurang berminat kpada
org yg bnyak brcakap. tp x buat kerja. BAGAI TIN KOSONG. Aku x suka kpd org yg ska msuk cmpur hal aku krn aku x msuk campur hal org lain.
                                                   Prinsip khidupan ku
pantang dicabar dengan perkataan yg kasar. krn ia akn mbuat aku marah. bila aku dah marah... susah bg ku pulihkan keadaan. wlu org minta maaf skali mcm mna pun.. bila hati x ikhlas memaafkan aku x kan kata yg aku maafkan awk..

tp apabila hatiku brkta aku maafkn itu adalah nsib awk. sb aku x kcau org sbrg.
          pantang bila rakan baikku dipijak krn klemahan. krn mnusia yg hidup dlm dunia ni adalah sama tarafnya.

smua mnusia x sempurna. bnyakn lh mngenali TUHAN klu kmu prcya yg kmu ckup smpurna.
         sekali org mbantuku... slamnya aku ingat. hanya Tuhan yg dapat mbls kebaikannya.
pantang aku bila org brpura baik dengan ku. bila aku tau smua itu.... pnyelesaiannya hnya Tuhan yg tahu. buat cra sbnar.. jgn ska mnghina insan yg lmah. dan aku akn mnghormati kmu klu kmu hormati aku..

2 comments:

  1. hai jes...thanks ya sebab kongsi blog awk ne dgn sya,member2....sdih jga sya bca luahan isi hati wak kt blog ne...sya pun pernah mengalami situasi mcm awk ne,sdih kan...
    ermm....bleh x sya nk berkwn dgn awk,2 pun klau awk sudi....ermm,byak kali sya nk tegur awk..p sya malu pula,x biasa katakan....sya thu awk org miri kan.....k,thanks ya...perfact;s....
    Jo'S (DTP)AdtecSA_1/2011...

    ReplyDelete
  2. u are wlcm..
    yer ker?? bguslah klu luahan ni dpt memenangi hti korg smua...
    comes to be my friends.. Sy brkwan ngan sesiapa saja. And Nice to meet u.. hehehe :)

    ReplyDelete